torek, 8. februar 2011

Maxi Jena - slovenska jadrnica

Leta 2002 zgrajena jadrnica Maxi Jena je plod slovenskega znanja in izkušenj. Projekt pa je podprlo šest velikih slovenskih podjetij pod vodsvtom Istrabenza. Že pri izdelavi so jadrnico v celoti naredili v Sloveniji. V tujini so naročili samo jambor, jadra, krmilo in opremo za na krov jadrnice. Vse ostalo je bilo izdelano v Sloveniji. Sama jadrnica, pa je bila revolucionarna saj je imela med prvimi tudi novost, pregibno kobilico. Pregibna kobilica omogoča, da je sama kobilica lažja in krajša hkrati pa obdrži lastnosti večje kobilice. Na športnih jadrnicah je teža samega plovila zelo pomembna in takšna "izguba" dodatne teže je bila dober znak za jadrnico, ki ji je omogočila še boljše vozne lastnosti.



Jadrnica Maxi Jena že od začetka pluje pod vodstvom Mitje Kosmine, priznanega slovenskega jadralca. Udeležuje se različnih regat, med drugim tudi regate Barkolane. Na Barkolani pa jadrnica sodeluje od leta 2002. Žal pa je bila od začetka sedem krat na nesrečnem drugem mestu. Vsakič pa jo je prehitela daljša in hitrejša jadrnica Alfa Romeo. Preboj na prvo mesto ji je uspel šele leta 2009, ko pa na Barkolani ni tekmovala Alfa Romeo. Naslov ji je leta 2010 vzela nova evropska jadrnica pod slovenskim vodstvom Europa Esimit 2, ki pa je ironično jadrnica Alfa Romeo z manjšo predelavo.
Jadrnica Maxi Jena je hitra jadrnica in precej sposobna v svojem razredu. Želimo pa ji in njeni posadki še čim več uspehov na mednarodnih tekmovanjih.

Ni komentarjev:

Objavite komentar